lördag 30 januari 2010

Riksdagslistan bestämd för Skåne Södra

Folkpartiets nomineringsmöte för riksdagen placerade i dag mig på första plats på riksdagslistan för Skåne södra. Jag tackar mötet och medlemmarna för det stora förtroendet och försäkrar att jag verkligen är laddad för en spännande valrörelse. Alliansen ska återväljas och folkpartiet ska bli starkare, för folkpartiet behövs och gör skillnad i Alliansen.

Jag tycker det är inspirerande att det finns så många kompetenta kandidater på listan och det ska bli roligt att gå ut i valrörelse tillsammans. I höst ska folkpartiet få minst två mandat i valkretsen.

2 kommentarer:

  1. Grattis Ulf!
    Till dig, och självklart till min gamla korridorare Johan Chytraeus!

    SvaraRadera
  2. Tack Maria

    Johan och jag kommer att ge järnet i valrörelsen

    SvaraRadera